پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
حرکت فولادمبارکه به سمت هوشمندسازی خطوط تولید
09 خرداد 1400 - 10:48
شناسه : 13042
مدیرعامل شرکت ایریسا مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت ایریسا هدف از امضای تفاهم‌نامه فولادمبارکه با شرکت ایرانسل را فراهم‌سازی بستر فولادمبارکه هوشمند در سال ۱۴۰۴ دانست و گفت: برای تحقق طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه پروژه‌های مرتبط با خطوط تولید این شرکت هوشمندسازی می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول سرائیان مدیرعامل ایریسا در آیین امضای تفاهم‌نامه فولاد‌مبارکه و ایرانسل، اظهار داشت: امروز نخستین تفاهم‌نامه تحول دیجیتال فولادمبارکه با ایرانسل امضا می‌شود. خوشبختانه این پروژه شبکه ارتباطی جزیره‌ای را به یک شبکه ارتباطی یک‌پارچه و هماهنگ تبدیل می‌کند.

وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را فراهم‌سازی بستر فولادمبارکه هوشمند در سال ۱۴۰۴ دانست و افزود: برای تحقق طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه پروژه‌های مرتبط با خطوط تولید این شرکت هوشمندسازی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ایریسا، گفت: برای تحقق چشم‌انداز پنج ساله طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه و انقلاب صنعتی چهارم نقشه راه هوشمندسازی این شرکت مسیر پنج ساله را نشان می‌دهد که به چه سمت و سوی حرکت کنیم. 

هوشمندسازی پایش حمل سرباره در فولادمبارکه

سرائیان بیان کرد: حوزه‌های شناختی طرح لجستیک هوشمند در کمیته راهبری فولادمبارکه به تصویب رسید و هوشمندسازی پایش حمل سرباره در این شرکت به عنوان نخستین زیرشاخه لجستیک هوشمند با امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار مشترک با لایه‌های اجرایی و عملیاتی، توسط ایریسا و فولادمبارکه یکی از بهترین اتفاقات در حال وقوع است، ادامه داد: در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹، مناقصه طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه با حضور پنج شرکت برگزار شد و در نهایت ایرانسل به عنوان شرکت برگزیده مناقصه هم‌اکنون نخستین قرارداد خود را با فولادمبارکه در جهت تحول دیجیتال امضا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایریسا، تصریح کرد: توسعه نسل پنجم ارتباطی و اینترنت ضروری است، نسل پنجم از نظر سرعت در مقیاس میلیونی پوشش‌دهی دارد از این رو طرح تحول دیجیتال در کمیته راهبری فازبندی گردیده است.

فولادمبارکه به عنوان نخستین واحد صنعتی کشور تحت پوشش۵G  قرار می‌گیرد

سرائیان عنوان کرد: یکی از اصول مهم برای تحقق فولاد +۲۲ اتصال تمام بخش‌های شرکت فولادمبارکه در شبکه‌ای هماهنگ و یک‌پارچه است که با اجرای نخستین گام در ریل‌گذاری تحقق سند تحول دیجیتال در کمتر از سه ماه دیگر شرکت فولادمبارکه به عنوان نخستین واحد صنعتی کشور تحت پوشش شبکه ارتباطی نسل پنجم قرار می‌گیرد.

وی در پایان  با بیان اینکه اجرای طرح تحول دیجیتال در فولادمبارکه، شبکه ارتباطی جزیره‌ای در شرکت به شبکه ارتباطی یک‌پارچه و هماهنگ تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه برنامه‌ای پنج ساله در راستای هوشمندسازی این شرکت تعریف کرده است و تلاش دارد با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی تبدیل شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.