سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حرکت فولاد سنگان در سال ۱۴۰۱ به سمت انقلاب صنعتی چهارم
30 فروردین 1401 - 10:53
شناسه : 26818
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، گفت: درصدد تاسیس پردیس علم و فناوری فولاد سنگان در شهرستان خواف هستیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد حرکت فولاد سنگان به سمت انقلاب صنعتی چهارم و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، در دیداری صمیمانه با جمعی از کارکنان، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند و فلسفه وجودی آن، راهبرد و استراتژی کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت‌گیری فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف است.

وی با اشاره به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ کشور، افزود: در این سند، ۵۰ درصد از GDP کشور از طریق تولیدات دانش‌بنیان به دست می‌آید که سهم فناوری‌های پیشرفته و تولیدات دانش‌بنیان بسیار پرواضح و بااهمیت است.

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، گفت: در کشورهای توسعه‌یافته، بیش از ۵۰ درصد از رشد سالانه ناخالص ملی آن‌ها، ناشی از اختراعات و فعالیت‌های حوزه‌های دانش‌بنیان است و امیدواریم با هدف‌گذاری انجام شده توسط رهبر انقلاب، شاهد رشد و توسعه فناوری‌های نوین و تولیدات دانش‌بنیان در کشور باشیم.

امرایی در ادامه با اشاره به تکاپو و تلاش این شرکت در تحقق شعار سال، بیان کرد: جلسات موثری را با پارک علم و فناوری خراسان داشتیم و درصدد تاسیس پردیس علم و فناوری فولاد سنگان در شهرستان خواف هستیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد حرکت فولاد سنگان به سمت انقلاب صنعتی چهارم و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته شاهد کسب رکوردها و دستاوردهای گوناگون در حوزه‌های متعدد بودیم و امیدواریم در سال جاری، با اجرای کارخانه ۱٫۲ میلیون تنی کنسانتره هماتیت، اجرای سیستم اسپریدر (به عنوان بزرگ‌ترین طرح زیست‌محیطی کشور، اولین در ایران و خاورمیانه) و…، شاهد افزایش سهم فولاد سنگان در سبد تولید فولاد کشور (کنسانتره، گندله و آهن‌اسفنجی) باشیم که نویدبخش آینده‌ای روشن برای این شرکت خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.