پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
حضور شرکت مس در سیستان باعث گسترش همکاری‌های خصوصی شد
07 اسفند 1400 - 10:11
شناسه : 25075
رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با حضور در غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان از دستاوردهای این مجموعه بازدید و فعالیت‌های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شهاب دهواری رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران غرفه معدن چهل کوره، اظهار داشت: حضور چهل کوره در استان سیستان و بلوچستان غنیمت است؛ چراکه باعث ورود تکنولوژی‌های روز به استان شده و از سوی دیگر موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با حضور فعال‌تر شرکت ملی صنایع مس ایران در استان، فعالیت‌ها و همکاری‌های خصوصی گسترش بیشتری پیدا کرده و موجبات پیشرفت این منطقه را فراهم آورده است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با طرح‌های پیشنهادی گسترش چهل کوره نیز آشنا شده و زمینه را برای همکاری این مجموعه با ایمیدرو و سازمان صنعت، معدن و تجارت مثبت ارزیابی کرد.

دهواری در پایان طی بازدید‌ای گروهی به همراه مریم عسکری عضو شورای شهر و مهندس شه بخش، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، از نزدیک با دستاوردهای جدید مجتمع‌های مختلف شرکت ملی صنایع مس ایران نیز آشنا شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.