جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
حضور فولاد خوزستان از ساعات اولیه حادثه متروپل
07 خرداد 1401 - 18:41
شناسه : 28465
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، از حضور نیروی امدادی و مردمی و همچنین نیروی انسانی و امکانات گروه فولاد خوزستان، برای آوار برداری و عادی‌سازی شرایط در محل حادثه خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پنجمین روز آواربرداری حادثه ریزش ساختمان متروپل با حضور مستمر نیروهای امدادی و کمک‌رسانی ارگان‌های مختلف همراه بود. محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، ضمن ابراز تاسف عمیق از حادثه ریزش ساختمان متروپل، اظهار داشت: از همان ساعت ابتدایی وقوع حادثه ستاد بحران شهرستان آبادان تشکیل و نسبت به استقرار نیروهای امدادی در محل اقدام شد. با توجه به ابعاد حادثه، موارد به صورت استانی و کشوری پیگیری شد و ستاد بحران استان در کنار سایر مسئولان کشوری برای عادی‌سازی شرایط، شروع به فعالیت‌های گسترده کرد.

وی ابراز هم‌دردی رهبری را قوت قلبی برای مردم آبادان و امدادگران دانست و افزود: ایشان با ابراز هم‌دردی، باعث تقویت روحیه امدادگران، نیروهای مردمی و اهالی شهرستان آبادان شدند. از طرفی ابراز همدردی رییس‌جمهور و دستور اکید در رسیدگی به مصدومین حادثه و بازماندگان نیز تاثیر مثبت بر روند مراحل فعالیت داشت.

خانچی، گفت: ستاد بحران با همکاری هلال‌احمر، آتش‌نشانی‌، نیروی انتظامی، سپاه و دیگر ارگان‌ها، نسبت به پایش شرایط، ایمن‌سازی، خارج کردن محبوس‌شدگان و در ادامه آواربرداری اقدام کرد. خوشبختانه در روزهای ابتدایی نزدیک به پنجاه تن از میان آوار نجات داده شد. در این میان، همراهی مردم خونگرم آبادان باعث دلگرمی امدادگران شد. به مردم داغ‌دیده این شهرستان اطمینان می‌دهیم، تا عادی‌سازی شرایط، عوامل در محل حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، ضمن قدردانی از حمایت‌های دلگرم‌کننده‌ گروه فولاد خوزستان بیان کرد: مجموعه فولاد خوزستان همواره در شرایط بحرانی حضوری پررنگ داشته است. طی این حادثه، از همان ابتدا علاوه بر اعزام ماشین‌آلات سنگین و ملزومات ایمنی، با حضور نیروهای متخصص اقدام کرد.

گفتنی است، بر حسب دستور مدیرعامل فولاد خوزستان، نیروی انسانی متخصص به همراه تمامی تجهیزات و امکانات این شرکت جهت آواربرادری و عادی شدن شرایط در محل حادثه حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.