سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
حضور مدیرعامل نفت مرکزی در منطقه عملیاتی پارسیان
28 دی 1400 - 14:13
شناسه : 23255
رامین حاتمی مدیرعامل نفت مرکزی ایران با همراهی ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و هییت همراه با هدف بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌های احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز هما و وراوی، همچنین مرکز تفکیک تابناک از منطقه عملیاتی پارسیان بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رامین حاتمی مدیرعامل نفت مرکزی ایران ابتدا با حضور در محل احداث ایستگاه تقویت فشار گاز هما، وضع پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی و در ادامه از مرکز تفکیک خیرگو بازدید کردند. همچنین با حضور در محل احداث ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی روند پیشرفت پروژه را از نزدیک پایش و پس از آن ضمن حضور در آیین افتتاح رسمی، کمپ اداری اقامتی این پروژه نشست مشترکی با مجریان پروژه برگزار شد.

شایان ذکر است که جمعی از مدیران و روسای اداره‌های شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران و بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این بازدید حضور داشتند.

همچنین منطقه عملیاتی پارسیان از مناطق پنج‌گانه عملیاتی شرکت بهره‌‎برداری‎ نفت و گاز زاگرس جنوبی با حجم تولید روزانه بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب گاز در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های مهر، خنج و لامرد قرار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.