سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حضور وجیه اله جعفری در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه ملی فولاد ایران
18 دی 1401 - 16:10
شناسه : 32515
مراسم افتتاح چهارمین جشنواره ملی آهن و فولاد، روز سه شنبه با حضور وجیه اله جعفری، رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو در هتل المپیک برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت بومی سازی، حمایت از ساخت داخل و توسعه تکنولوژی، با حضور و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت ایمیدرو طی روزهای۲۰ تا ۲۲ دی در هتل المپیک برگزار می‌شود.
در این جشنواره، وجیه اله جعفری، درباره برنامه ها و راهبردهای ایمیدرو در زمینه بومی‌سازی صنعت فولاد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سخنرانی می کند.
در جشنواره یاد شده، ۶ پنل تخصصی شامل: فرصت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری در رفع نیازمندی‌های بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی در زنجیره معدن و فولاد کشور، در روز سه شنبه و پنل‌های: توانمندی و چالش‌های بهره‌گیری از قانون استفاده حداکثری از تولید داخل (سامانه توان ایران)، به‌هم‌رسانی نیازهای زنجیره آهن و فولاد با توانمندی تولیدکنندگان، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در سامانه جامع کسب‌وکار کارلینک، ابعاد بومی‌سازی نسوزها در زنجیره‌آهن و فولاد کشور و فرصت‌های پیش‌بینی شده در برنامه‌های توسعه صنایع کوچک کشور در روز چهارشنبه برگزار می شود.
همچنین، پنل هم اندیشی چالش‌محور تولیدکنندگان، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد با حضور مدیران بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد در روز پنج‌شنبه این هفته با حضور فعالان این صنعت برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.