جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
حفظ تولید پایدار و تمرکز بر طرح‌های توسعه، اولویت ماست
16 شهریور 1401 - 16:10
شناسه : 31595
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: هدف اصلی مجموعه حفظ تولید پایدار، اشتغال‌زایی، تمرکز بر طرح‌های توسعه و ایجاد ظرفیت برای رشد تولید، توجه به منابع انسانی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، نشست حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مهمانسرای نور مجتمع ۲۰۰ دستگاه برگزار شد.

شاهوارپور در این جلسه بیان کرد: هدف از حضور در این جلسه قدردانی از نقش کارکنان و مدیران فولاد خوزستان در تولید پایدار، اشتغال‌زایی، ارزآوری و مسئولیت‌های اجتماعی است. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: بازگرداندن شرکت به چرخه تولید بعد از حمله سایبری دشمنان در مدت کوتاه، بسیار افتخار‌آمیز بود.

وی تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان مجموعه‌ای پویا و تهاجمات سایبری و جوسازی‌ها ناشی از حرکت در مسیر صحیح است و باید با قدرت این مسیر پیموده شود. هر حرکتی در جهت تضعیف این شرکت مهم و به چالش کشیدن آن چه در فضای حقیقی و‌ چه در فضای مجازی هم‌نوایی با دشمن است. در واقع فعالیت موثر شرکت فولاد خوزستان موجب یاس دشمنان کشور در جنگ اقتصادی شده است. 

شاهوارپور در پایان سخنان خود تصریح کرد: تلاش در جهت افزایش تعلق سازمانی در کنار تولید پایدار، اشتغال‌زایی و تکمیل چرخه تولید در استان خوزستان یک امر ضروری است.

امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این جلسه مطرح کرد: هدف اصلی مجموعه حفظ تولید پایدار، اشتغال‌زایی، تمرکز بر طرح‌های توسعه و ایجاد ظرفیت برای رشد تولید، توجه به منابع انسانی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌های برق و گاز در سال گذشته و سال جاری، شرکت فولاد خوزستان همواره با درایت مدیران و کارکنان خود سعی کرده است تولید متوقف نشود. شایان ذکر است در این بین مقداری از هدف‌گذاری برای تولید را از دست داده‌ایم.

ابراهیمی اذعان کرد: طرح‌های توسعه‌ای بزرگی با سرمایه‌گذاری بالا کلنگ‌زنی و در حال انجام است که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه خط ریخته‌گری اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق، کارخانه اکسیژن ۴ اشاره کرد که با راه‌اندازی این پروژه‌ها در کنار تداوم و رشد تولید، شاهد اشتغال‌زایی جوانان استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد: حفظ و ارتقای منابع انسانی و تکریم بازنشستگان، از اولویت‌های ما به شمار می‌رود و امیدوار هستیم در این خصوص اقدامات موثری همچون گذشته انجام دهیم و شاهد رضایتمندی کارکنان تلاشگر و بازنشستگان گرامی باشیم.

در ادامه این دیدار علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با بیان اینکه حضور شاهوارپور به عنوان سردار پرافتخار دفاع مقدس در کنار سرداران تولید، نشان‌دهنده وجود جنگ تمام عیار اقتصادی و اهتمام نظام در دفاع از تولیدگران است، گزارش کوتاهی از فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد. اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، ایجاد فضای سبز پنج برابر الزامات زیست‌محیطی، اجرای دو پروژه تصفیه فاضلاب شرق اهواز و شرکت فولاد شادگان برای تامین آب مورد نیاز شرکت به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان، محرومیت‌زدایی،‌ مقابله با کرونا و … بخش‌هایی از این گزارش بود.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.