جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
حل‌وفصل مشکلات کارخانه کنسانتره جیرفت
01 مهر 1400 - 8:53
شناسه : 18165
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مشکل ادامه فعالیت کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن جیرفت در نشست اخیر کارگروه رفع موانع تولید که با حضور مسئولان قضایی همراه بود حل شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسلم مروجی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مشکل این مجموعه را مسایل زیست‌محیطی اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با ارائه طرح زیستی، مسائل محیط‌زیستی کارخانه با وجود شرایط خاص برای ادامه فعالیت، برطرف شد. البته به دلیل حفاظت از مسایل زیست محیطی، دستگاه قضایی فعالیت این معدن را متوقف کرده بود که در نشست رفع موانع تولید این مشکل بررسی و رفع شد. علاوه بر این به دلیل پاسخ ندادن سازمان محیط‌زیست قادر به صدور پروانه بهره‌برداری برای این کارخانه نبودیم، اما با رفع این مشکل پیگیر صدور مجوز در کمترین زمان هستیم.

وی افزود: در نشست اخیر کارگروه رفع موانع تولید با حضور مسئولان قضایی کرمان با ادامه فعالیت کارخانه فراوری کنسانتره سنگ‌آهن موافقت شد و با این مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب نیز پروانه بهره‌برداری این کارخانه را طی دو روز صادر می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: با حل مشکلات این سرمایه‌گذار، اشتغال یکصد نفر به صورت مستقیم در منطقه ایجاد و توسعه اقتصادی رشد بیشتری می‌گیرد. با جذب سرمایه‌گذاری در معدن آهن و اقدام به احداث کارخانه فراوری کنسانتره سنگ‌آهن در ساردوئیه جیرفت اقدام بزرگی ایجاد شده است. این شرکت با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال از خام فروشی سنگ‌آهن جلوگیری می‌کند و باعث ایجاد اشتغال جدید و فعالیت معادن سنگ‌آهن در منطقه جنوب کرمان می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.