پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
حل مشکل ۲ واحد معدنی در استان کرمان
05 اردیبهشت 1400 - 14:31
شناسه : 11140
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برطرف شدن مشکلات ۲ واحد معدنی بزرگ این منطقه در کمیسیون ماده ۲۴ در راستای تحقق شعار سال خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسلم مروجی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشکلات رفع شده شامل بررسی صدور مجوز اکتشاف و بهره‌برداری برای ۲ طرح معدنی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان است. طرح اول مطرح شده در کمیسیون ماده ۲۴ مربوط به معدن کرومیت در شهرستان فاریاب است که مقرر شد تا بازدید مشترکی با حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان انجام و تصمیم نهایی جهت فعال‌سازی معدن گرفته شود.

وی طرح دوم را نیز مربوط به یکی از اندیس‌های امیدبخش پهنه شرکت ملی مس در شهرستان جیرفت برشمرد و افزود: این مشکل جهت صدور پروانه اکتشاف مطرح و خوشبختانه با نظر مثبت اداره کل منابع طبیعی مقرر شد تا بازدید مشترکی از طرح صورت و سپس پروانه اکتشاف صادر شود. همچینین این سازمان نیز در قبال حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست مسئولیت داشته و تمام تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تمام تلاش در راستای تحقق شعار سال رهبری تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.