جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
حمایت همه‌جانبه فولادمبارکه از آتیه فولاد نقش جهان
16 اسفند 1399 - 15:07
شناسه : 8471
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه عنوان کرد؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در بازدید از هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان، گفت: از آنجا که همه سهام‌داران حقیقی هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان، از کارکنان بازنشسته و شاغل فولادمبارکه هستند، حمایت این شرکت از هلدینگ آتیه‌‌فولاد صرفا در جهت منافع اقتصادی نیست، بلکه در راستای رفاه حال سهام‌داران و کمک به تامین معیشت آنان است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با تاکید بر توجه به معیشت کارکنان، امنیت و ایمنی در کار آنان، اظهار داشت: ایجاد آرامش در دوران بازنشستگی در شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان، یک رسالت مهم برای این شرکت است و هر اقدامی برای بازنشسته‌ها قطعا بازخورد مثبتی برای شرکت در بر خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حاشیه سود بالا در بورس ممکن است فریبنده باشد، افزود: تلاطم‌ها و رونق بازار سرمایه می‌تواند به‌ طور کاذب در افزایش حاشیه سود موثر باشد، اما باید با تعریف یک حاشیه سود مطمئن و منطقی، افزایش سرمایه سهام‌داران را تضمین کرد.

در ادامه حسین کفعمی مدیرعامل هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این شرکت، گفت: شرکت آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان، همواره همراه و تابع دستورالعمل‌های شرکت فولادمبارکه عمل کرده است. این شرکت با داشتن کادر مجرب و ۱۲ شرکت توزیع ورق فولادی در کشور، به‌ویژه در استان‌های کم برخوردار، مشغول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است که هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان، از آبان ماه سال جاری به شرکت فولادمبارکه ملحق شد. در واقع، فولاد مبارکه با خریداری ۳۱ درصد از سهام آن، این شرکت را به زیرمجموعه خود وارد کرده است. هلدینگ آتیه‌‌فولاد نقش‌جهان با استراتژی فعالیت در دو زنجیره تامین، فروش و خدمات فولاد، در زمینه بورس، تولید ورق‌های پوشش‌دار، تولید و عرضه انواع پودرهای میکرونیزه بنتونیت، آهک کلسینه و هیدراته، فروش و صادرات محصولات فولادی و همچنین تولید لوله‌های مانیسمان، در قالب یک هلدینگ با ۲۰ شرکت زیرمجموعه فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.