سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
حمایت وزارت صمت از فولاد اسفراین
04 آذر 1400 - 12:35
شناسه : 20954
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هییت‌مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این وزارتخانه از کارهای خوب و طرح‌های توسعه‌ای مجتمع صنعتی فولاد اسفراین پشتیبانی می‌کند تا اقتصاد کشور به شکوفایی برسد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در جشن شکرگزاری رکوردشکنی تولیدات محصول نهایی در مجتمع صنعتی فولاد اسفراین، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهاد سیاست‌گذار و پشتیبان در این حوزه تلاش برای رفع موانع تولید در حوزه‌های کلان و اقتصادی دارد. لذا فعالیت‌های تولیدی و رکوردزنی‌های مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در حالی انجام شده که تحریم‌ها به شدت وجود داشته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب مجتمع صنعتی اسفراین در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد ارزش افروده در تولید، افزود: ایجاد فرهنگ تولید و فعالیت‌های موثر و هوشمندانه از الزامات پیشرفت و توسعه است و وزاتخانه نیز از طرح‌های توسعه‌ای در این‌ مجتمع پشتیبانی می‌کند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه صنعت با توجه به ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی شهرستان، برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و پشتکار برای تکمیل سرمایه‌گذاری‌های گذشته در این مجموعه صنعتی انجام گرفته و آینده خوبی برای طرح توسعه‌ای در این مجتمع وجود دارد.

صالحی‌نیا در سفر یک روزه به شهرستان اسفراین از شرکت صنعتی لوله گستر و مجتمع صنعتی  فولاد اسفراین بازدید و در جشن شکرگزاری رکوردشکنی تولید در مجتمع صنعتی  اسفراین شرکت کرد.

گفتنی است، مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت‌های زیرپوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته‌گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش‌های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی‌سازی و ماشین‌سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.