سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
خبرنگاران، مشاوران دلسوز رسانه
17 مرداد 1400 - 9:34
شناسه : 15849
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با تبریک این رویداد، از تلاش و زحمات تمامی اصحاب رسانه تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تبریک این روز، خبرنگاران را مشاوران دلسوز ایران زمین دانست؛ در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

به نام خدواند جان و خرد هفدهم مرداد روز تجلیل از تلاش بی‌مانند و خستگی‌ناپذیر مردان و زنانی است که نقشی بی‌بدیل و غیرقابل انکار در توسعه دارند و با قلم خود در جایگاه مشاورانی دلسوز پا به پای اهل سیاست، اقتصاد و فرهنگ توسعه ایران زمین را رقم می‌زنند.

شانزده ماه است که به‌رغم همه بحران‌ها، لحظه‌ای شبکه اطلاع‌رسانی کشور مختل نشده و بازنایستاده است و این مهم مدیون خبرنگاران شجاع و نجیبی است که بی‌درنگ در خط مقدم بحران‌ها حضور می‌یابند تا خللی در آگاهی‌بخشی به هم‌وطنان ایجاد نشود. خبرنگاران در شرایطی که پاندمی کرونا حضور در رویدادها را سخت کرده بود نه‌تنها از وظیفه ذاتی خود که اطلاع رسانی بود کوتاه نیامدند بلکه در این عرصه با پوشش منظم رویدادها و طرح‌های توسعه کاری کردند کارستان که باید مدال شجاعت را به آنان هدیه کرد.

ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران که بدون همراهی آنان، فعالیت‌های معدنی به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور نخواهد رسید، تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان توفیق روزافزون و سلامتی را خواستارم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.