سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
خدمات پزشکی شرکت مس در قالب اردوهای جهادی
23 اسفند 1399 - 13:27
شناسه : 8939
گروه جهادی شرکت ملی مس ایران در اسفندماه سال جاری با برگزاری دو اردوی جهادی پزشکی در استان کرمان، با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، زنان، عمومی، داخلی و استقرار داروخانه مجهز، به 11 هزار نفر خدماتی پزشکی و دارویی رایگان ارائه داد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت ملی صنایع مس ایران، بیست و چهارمین و بیست و پنجمین اردوی جهادی درمانی خود را از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه رابر و رودبار جنوب استان کرمان برگزار کرد. بر اساس این گزارش، بیست و چهارمین اردوی جهادی پزشکی شرکت مس در منطق رابر (روستای قنات ملک) از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه برگزار شد که در جریان این اردو، مجموعا به پنج هزار و ۲۶۹ نفر خدمات رایگان پزشکی و دارویی ارائه شد.

در این راستا، بیست و پنجمین اردوی جهادی درمانی نیز هم‌زمان با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) در منطقه زهکلوت در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد که به بیش از ۶ هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

شایان ذکر است که در جریان برگزاری این اردو، برخی مددجویان برای ادامه درمان به دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان معرفی شدند تا با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران، درمان آن‌ها کامل شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.