سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
خدمت به مردم اولویت اصلی فولاد ارفع
17 مهر 1400 - 13:57
شناسه : 18849
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان به همراه جمعی از مسئولان این اداره، با حضور در شرکت آهن و فولاد ارفع از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های این شرکت در حوزه مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ شرکت آهن و فولاد ارفع در حوزه سلامت شهرستان به خصوص از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، اظهار داشت: بسیار مبرهن است در صورتی که پشتیبانی‌ها و حمایت‌های شرکت آهن و فولاد ارفع در دوران همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق نمی‌افتاد؛ بی‌شک مجموعه سلامت شهرستان با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شد. امری که در بیشتر شهرهای کشور شاهد آن بوده‌ایم.

وی افزود: تامین دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان ضیایی اردکان، تجهیز و راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی اردکان، تامین اکسیژن مایع، تامین بسته‌های غذایی و معیشتی، تامین بسته‌های بهداشتی ویژه بیمارستان، تامین بسته‌های هدیه ویژه کادر درمان و…. از مهمترین اقدامات شرکت آهن و فولاد ارفع در زمان همه‌گیری ویروس کرونا است.

خدمت به مردم منطقه وظیفه ارفع است

علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع نیز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ایثار و جانفشانی‌های کادر درمان در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مجموعه‌های صنعتی، خدمت‌رسانی به مردم منطقه‌ای است که صنعت در آن واقع شده و برای بنده و مجموعه فولاد ارفع نیز خدمت در حوزه سلامت افتخاری است که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در این حوزه به مردم شهرستان اردکان خدمت‌رسانی کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.