سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
خرید ۵۰ هزار نوع کالا در سال توسط چادرملو
18 اسفند 1400 - 13:13
شناسه : 25593
جلسه کارگروه اقتصادی استان یزد صبح امروز به ریاست استاندار یزد و با حضور مدیران بانک‌ها و ۳۵ شرکت معدنی استان برگزار شد و در این جلسه برخی مدیران بانکی از حمایت‌های شرکت چادرملو در انتقال حساب‌های خود به شعب استانی تقدیر کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل چادرملو صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصادی استان یزد با اشاره به حجم بالای گردش مالی این شرکت در تامین ملزومات و کالاهای مصرفی در استان، اظهار داشت: چادرملو سالانه بالغ بر ۵۰ هزار نوع کالای داخلی خریداری می‌کند و حدود ۷۰ درصد از موجودی مالی شرکت در بانک‌های استان یزد در گردش است که این اقدامات، موجب رونق قابل توجه استان در فضای کسب و کار شد.

وی با اشاره به اینکه چادرملو تنها در سال گذشته حدود سه هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است، افزود: در حال حاضر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در حال اجرا و آغاز دارد که بی تردید توسعه اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت. 

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های در دست اقدام علاوه بر منابع داخلی شرکت نیازمند ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی هستیم که مقرر شد از طریق شکل‌گیری کنسرسیوم بانکی کشور تامین شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.