جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دادوستد یک میلیون و ۸۷۲ هزار تن انواع کالا در بورس
22 آبان 1400 - 11:58
شناسه : 20413
در هفته منتهی به 21 آبان‌ماه یک میلیون و 872 هزار تن انواع کالا به ارزش 126 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۷۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۷ هزار و ۱۴۵میلیارد ریال معامله شد. در این تالار یک میلیون  و ۶۰ تن سیمان، ۲۶۹ هزار و ۵۲۹ تن فولاد، ۱۰۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۲۰ هزار و ۸۰۰ تن روی،  15 هزار و ۵۰۰ تن آهن‌اسفنجی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن مس،  سه هزار و ۵۸۵ تن آلومینیوم، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۴ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفته است.

طی هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۳۸۷ هزار و ۳۵۰ تن انواع کالا به ارزش ۵۷ هزار  و ۹۷۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

گفتنی است، در اين تالار ۱۸۲ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸۱ هزار و ۳۳ تن مواد پليمری، ۶۸ هزار و ۸۴۴ تن قیر، ۳۳ هزار و ۹۲۷ تن مواد شيميايی،  ۱۶ هزار تن لوب کات، دو هزار و ۸۱۷ تن روغن پایه،۹۹۰ تن گوگرد و ۲۳۰ تن عایق رطوبتی معامله شد. همچنین ۱۰ هزار و ۸۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.