سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
دادوستد یک میلیون کالا در بورس
11 دی 1400 - 11:55
شناسه : 22469
در هفته منتهی به 10 دی‌ماه یک میلیون و 582 هزار تن انواع کالا به ارزش 114 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و 264 هزار تن انواع کالا به ارزش 64 هزار و 510 میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۹۶۲ هزار و ۴۵۶ تن سیمان، ۲۰۰ هزار و ۵۶۵ تن فولاد، ۳۷ هزار تن آهن‌اسفنجی، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی، ۲۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۱۰ هزار و ۹۴۰ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۹۶۱ تن مس، یک هزار و ۲۰۰ تن شمش روی، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است که در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۱۰ هزار و ۵۶۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۹۹ هزار و ۹۳۹ تن قیر، ۷۸ هزار و ۷۷۳ تن مواد پلیمری، ۷۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۹ هزار و ۴۳۷ تن مواد شیمیایی، ۲۲ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۲۸۶ تن روغن پایه، یک هزار تن گوگرد، ۱۲۰ تن آرگون و ۲۵ تن عایق رطوبتی معامله شد. همچنین هفت هزار و ۱۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.