دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
دادوستد ۱۰ کیلوگرم شمش در بورس کالا
16 فروردین 1401 - 13:45
شناسه : 26212
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 15 فروردین ماه، میزبان دادوستد 10 کیلوگرم شمش طلا بود.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امروز و در تالار مذکور ۳۳۵ هزارو ۷۲۰ تن ورق گرم، ۳۵ هزار تن آهن‌اسفنجی، یک هزار و ۵۰ تن هیدروکسید آلومینیوم، یک هزار و ۸۶۰ تن مس کاتد، یک هزار و ۷۰۰ تن مس کم عیار،  یک هزار و ۲۵۰ تن شمش آلومینیوم، ۷۲۰ تن شمش روی، ۲۰۰ تن شمش سرب و۵۰ تن بیلت آلومینیوم معامله شد. همچنین ۱۳۶ هزار و ۳۸۴ تن سیمان نیز در تالار سیمان بورس کالای ایران به فروش رسید. علاوه بر این تالار حراج باز نیز در این روز شاهد معامله ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم و ۴۶۲ تن پلی وینیل کلراید بود.

تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی در این روز معامله ۲۴ هزار و ۷ تن مواد پلیمری، ۱۶ هزار و ۹۰۰ تن لوب کات، ۵۰ تن گوگرد، سه هزار و ۷۰۰ تن قیر، ۵۰ تن آرگون، یک هزار و ۷۲۶ تن روغن پایه و روغن موتور را تجربه کرد. از طرفی چهار هزار و ۷۵۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالا معامله شد. همچنین ۱۰۳ هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در قالب ۱۰ قرارداد کشف پریمیوم مورد معامله قرار گرفت.

بازار فرعی نیز میزبان معامله دو هزار و ۱۲۱ تن دی اکتیل فتالات، انیدرید فتالیک،الیاف استیپل پلی استر،اکسید آلومینیوم و بوتادین بود. در مجموع ۵۸۵ هزار و ۹۶۴ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران معامله شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.