سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
دادوستد ۱۴ کیلوگرم شمش طلا در بورس
21 اسفند 1400 - 12:15
شناسه : 25627
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 18 اسفندماه، میزبان دادوستد 14 کیلوگرم شمش طلا بود.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روز چهارشنبه در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران ۸۷ هزار و ۸۷۸ تن میلگرد، ۲۱ هزار و ۷۳۴  تن تیرآهن، ۱۵ هزار تن شمش بلوم، ۱۲ هزار و ۳۵۰ تن ورق فولادی،  6 هزار و ۵۰۰ تن خاک روی  و چهار هزار و ۱۰۰ تن ناودانی، یک هزار و ۵۰۰ تن نبشی معامله شد.

همچنین ۱۵۰ هزار تن تختال،۳۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۰۴ تن استایرن منومر، دو هزار و ۶۰۸ تن دی اتیل هگزانول، ۳۲۰ تن تولوئن و ۱۲۶ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات خالص هم در تالار حراج باز به فروش رسید. علاوه بر این ۲۲ هزار و ۸۵۵ تن سیمان نیز در سیستم مچینگ بورس کالای ایران ثبت شده است.

تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی هم در این روز میزبان معامله ۱۲۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲ هزار و ۹۰۰ تن مواد شیمیایی، پنج هزار و ۵۵۵ تن مواد پلیمری، یک هزار تن لوب کات، ۳۲۵ تن گوگرد، ۲۵ تن قیر و ۵۲۰ تن PDA بود.

تالار صادراتی نیز  معامله هفت هزار و ۶۰۰ تن قیر و ۳۵۰ تن دودسیل بنزن را تجربه کرد. همچنین ۷۱ تن دی اکتیل ترفتالات و تایر خودرو نیز در بازار فرعی به فروش رسید. در مجموع ۵۰۱ هزار و ۸۴۹ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران معامله شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.