جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دادوستد ۲ میلیون و ۴۰ هزار تن انواع کالا در بورس
16 بهمن 1400 - 12:13
شناسه : 24158
در هفته منتهی به 15 بهمن‌ماه دو میلیون و 40 هزار تن انواع کالا به ارزش 214 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 29 و 77 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶۰ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار ۸۵۷ هزار و ۱۸۱ تن سیمان، ۷۹۹ هزار و ۳ تن فولاد، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی، ۳۷ هزار تن سنگ‌آهن، هفت هزار و ۴۶۵ تن مس، ۶ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، دو هزار تن آهن‌اسفنجی، یک هزار تن شمش روی، ۴۸۰ تن سرب، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و یک کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است که در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۸۰ هزار و ۴۸ تن انواع کالا به ارزش ۵۲ هزار میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۹۰ هزار و ۷۲۳ تن قیر، ۸۱ هزار و ۷۳۹ تن مواد پلیمری، ۶۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۰ هزار و ۸۲۵ تن مواد شیمیایی، ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، دو هزار و ۸۳۰ تن روغن پایه، یک هزار و ۳۹۰ گوگرد و ۷۰ تن آرگون معامله شد. همچنین ۱۰ هزار و ۴۵۵ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.