سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
دانش‌بنیانی‌ها پای کار در حوزه فناوری‌های معدنی
20 اردیبهشت 1401 - 12:39
شناسه : 27563
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گلوگاه تحریمی حوزه معادن را انتقال فناوری به کشور عنوان کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری‌های معدنی، باید به سمت تامین نیازهای کشور در این زمینه حرکت کنند و البته تقاضای زیادی نیز برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه معدن وجود دارد که استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری‌های معدنی آغاز شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا محتشمی‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حوزه فعالیت دانش‎بنیان در زمینه فناوری‌های معدنی، کار مشترکی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شده است، اظهار داشت: رویداد نزدیک اینوتکس، رویداد مهم علمی و فناوری کشور است و سعی داریم شرکت‌های معدنی را در این رویداد مهم سهیم کنیم.

لازم به ذکر است که معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت در پایان با بیان اینکه ظرفیت بازسازی ماشین‌آلات معدنی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: شرکت‌های توانمندی وجود دارد که توانایی این کار را با تامین نیروی انسانی مجرب دارند. البته برخی ماشین‌آلات معدنی نیز به علت نداشتن صرفه اقتصادی یا قدیمی بودن ممکن است ظرفیت بازسازی نداشته باشند. هم‌اکنون حدود ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی بیش از ۲۰ سال و پنج هزار دستگاه از این ماشین‌آلات نیز بالای ۳۰ سال سن دارند که ظرفیت خوبی برای بازسازی ماشین‌آلات پیش روی شرکت‌های توانمند وجود دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.