دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
درآمد فروش محصولات فولاد خراسان ۲۲ درصد افزایش یافت
18 دی 1401 - 15:20
شناسه : 32504
بررسی عملکرد مجتمع فولاد خراسان نشان می‌دهد درآمد فروش مجتمع فولاد خراسان در ۹ماهه اول سال 1401 با رشد ۲۱.۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خود، به ۹ هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان رسیده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، فولاد خراسان به عنوان بزرگترین مجتمع فولادسازی در شرق کشور علیرغم چالش‌های تأمین انرژی صنایع، در رشد تولید و تناژ فروش نیز عملکرد بسیار موفقی داشته است.

براساس این گزارش، تناژ فروش محصولات فولادی مجتمع فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰۱ هزار تن بوده که رشد ۱۲٫۵ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. فولاد خراسان با این حجم عرضه محصولات فولادی (میلگرد) به بازار‌های داخلی و صادراتی، سهم مهمی خصوصاً در تأمین نیاز‌های بازار فولاد کشور داشته و کل عرضه داخلی خود را نیز در نهایت شفافیت و رقابت‌پذیری در بورس کالا انجام داده است. همچنین تناژ فروش شمش فولادی مجتمع فولاد خراسان بیش از ۲۳۵ هزار تن بوده که رشد ۱۱٫۱ درصدی را در مقایسه با ۹ ماهه مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. در کنار رشد تناژ و درآمد فروش، تولید فولاد خراسان نیز افزایش یافته است. تولید محصولات فولادی در مجتمع فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست امسال ۴۵۵ هزار و ۸۱۵ تن بوده که رشد ۶٫۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. بالاترین رشد تولید در بخش‌های مختلف مجتمع فولاد خراسان مربوط به ناحیه گندله‌سازی با رشد تولید ۱۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.