دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
درآمد کچاد ۱۱۹ درصد رشد داشت
25 بهمن 1399 - 15:53
شناسه : 6939
طی 9 ماه نخست سال جاری؛ میزان تولید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی 9 ماه نخست سال جاری، از 12 میلیون و 771 هزار تن عبور کرد و این شرکت توانست ضمن ثبت این رکورد کم‌نظیر، 152 هزار و 483 میلیارد ریال نیز درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال پیش، 119 درصد رشد داشته است.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، با کسب ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان درآمد توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آذر ماه سال جاری، روند فروش بسیار عالی این شرکت همانند ماه‌های مهر و آبان ادامه یافته است و میزان تولید این شرکت نیز در زمینه محصولات مختلف، روند رو به رشدی را طی می‌کند؛ به طوری که میزان تولید شمش فولادی در سال جاری به میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال گذشته نزدیک شده و حجم تولید محصولاتی مانند کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته پیشی گرفته است.

رشد ۱۳ درصدی تولید «کچاد»

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته است در ۹ ماهه نخست سال جاری ۷ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۰۲ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سال گذشته و طی همین مدت توانسته بود ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۸۴ تن کنسانتره به تولید برساند.

«کچاد» در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۲۵۴ هزار و ۱۴۷ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده تولید کرد. این شرکت در ۹ ماه نخست سال قبل، ۲۶۳ هزار و ۹۴۵ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده تولید کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری موفق به تولید ۴۵ هزار و ۱۰۵ تن آپاتیت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۵ درصد افزایش داشته است. این شرکت طی همین مدت و در سال گذشته، توانسته بود ۳۰ هزار و ۹۴۷ تن آپاتیت تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۹، ۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۸۷ تن گندله تولید شد که نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، حدود ۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال قبل ۲ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۴۴۷ تن گندله تولید کرده بود.

«کچاد» در ۹ ماه نخست سال جاری، یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۵۴ تن آهن اسفنجی تولید کرد که در مقایسه با سال قبل، ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸، موفق شده بود حدود یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۰۴ تن آهن اسفنجی تولید کند.

تولید شمش فولادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ به ۷۴۵ هزار و ۴۶۸ تن رسید. همچنین چادرملو طی ۹ ماه نخست سال قبل، ۷۵۰ هزار و ۱۶۲ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

شرکت چادرملو طی ۹ ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۴۷۹ کیلووات ساعت برق تولید کرد که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۱۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته توانسته بود ۹۵۰ هزار کیلووات ساعت برق تولید کند.

مجموع تولید چادرملو در ۹ ماه نخست امسال به ۱۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۳۰۵ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۱ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید کند.

حجم فروش چادرملو ۷ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که ۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۲۵۱ کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۹  ماهه نخست سال جاری به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. چادرملو در مدت مشابه سال قبل، توانسته بود ۴ میلیون و ۱۲ هزار و ۸۱ تن کنسانتره به فروش برساند.

«کچاد» در ۹ ماه ابتدایی سال جاری، ۱۶۵ هزار و ۵۳۵ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده فروخت. این شرکت در دوره ۹ ماهه نخست سال گذشته، ۱۹۵ هزار و ۹۴۸ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری موفق به فروش ۳۵ هزار و ۴۸۱ تن آپاتیت شد. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۴۸ هزار و ۷۹ تن آپاتیت فروخته بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماهه نخست سال ۱۳۹۹، ۹۷۵ هزار و ۱۵۵ تن گندله فروخته شد. این شرکت، در ۹ ماه ابتدایی سال قبل، یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۴۷۴ تن گندله فروخته بود.

«کچاد» در ۹ ماه نخست سال جاری ۳۰۱ هزار و ۶۳۱ تن آهن‌اسفنجی به فروش رساند که در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸، موفق شده بود حدود ۲۶۵ هزار و ۱۳۶ تن آهن‌اسفنجی بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹، موفق به فروش ۳۲۵ هزار و ۸۲۷ تن شمش فولادی در بازار داخلی شد. این شرکت طی ۹ ماهه نخست سال قبل توانسته بود ۵۱۳ هزار و ۲۵۸ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد.

در ۹ ماه نخست سال جاری، ۳۹۳ هزار و ۷۱ تن شمش فولادی «کچاد» در بازارهای صادراتی به فروش رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه طی سال گذشته، ۱۰۷ درصد رشد یافته است. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال گذشته موفق به صادرات ۱۸۹ هزار و ۳۷۷ تن شمش فولادی شده بود.

در همین حال، چادرملو در دوره ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ توانست یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۴۷۹ کیلووات ساعت برق به شبکه سراسری بفروشد که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۰۲ درصد افزایش یافته است. این میزان در سال گذشته به ۹۸۹ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت رسیده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی چادرملو در ۹ ماه نخست امسال به ۶ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۹۵۱ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۳۹۸، ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۵۳ تن محصول بفروشد.

رشد ۱۱۹ درصد درآمد چادرملو در سال جاری

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته در ۹ ماه نخست سال جاری، از محل فروش کنسانتره ۶۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۶۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. چادرملو در سال گذشته طی همین مدت موفق شده بود از فروش کنسانتره، ۲۴ هزار و ۳۵۷ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

«کچاد» در ۹ ماه ابتدایی سال جاری، با فروش داخلی سنگ‌آهن دانه‌بندی شده، یک هزار و ۱۸۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد دارد. این شرکت در ۹ ماه اول سال قبل، ۹۸۹ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال از محل فروش سنگ‌آهن دانه‌بندی درآمد به دست آورده بود.

چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد ۲۵۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریالی از فروش آپاتیت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۱۷۹ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش آپاتیت کسب کرده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۹، از فروش گندله، ۱۹ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۷۷ درصد رشد مشاهده می‌شود. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال قبل ۱۱ هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال گندله فروخته بود.

«کچاد» در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰ هزار و ۹۹۳ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال آهن‌اسفنجی به فروش رساند که در مقایسه با سال قبل ۱۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. میزان فروش آهن‌اسفنجی این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸، حدود ۴ هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ موفق به کسب درآمد ۵۴ هزار و ۶۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی و صادراتی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۳ درصد رشد داشته است. این شرکت توانسته بود طی ۹ ماه نخست سال قبل 26 هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریالی از محل فروش شمش فولادی در بازار درآمد کسب کند.

گفتنی است که «کچاد» در ۹ ماه نخست سال جاری توانست ۲۸ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال درآمد از صادرات فروش شمش فولادی داشته باشد.

علاوه‌براین چادرملو در ۹ ماه اول سال ۱۳۹۹ توانست با فروش یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۵۳۵ کیلووات ساعت برق به شبکه سراسری، یک هزار و ۲۵۸ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال درآمد به دست آورد که ۴۰ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد. این درآمد سال گذشته ۸۹۵ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال بود.

مجموع درآمد چادرملو در ۹ ماه نخست امسال به ۱۵۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۶۹ هزار و ۶۴۶ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال درآمد کسب کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.