پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
درآمد یک هزار میلیارد تومانی صبانور
14 دی 1399 - 7:26
شناسه : 4686
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور توانست برای نخستین بار در طول فعالیت خود به درآمد یک هزار میلیارد تومان، آن هم در 9 ماه برسد که این میزان درآمد با فروش 828 هزار و 680 تن محصول حاصل شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌طور که در گزارش‌های ماه‌های پیشین در خصوص عملکرد شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور عنوان شد، این شرکت توانست با اتخاذ تدابیر از پیش تعیین شده به ویژه حذف سنگ‌آهن دانه‌بندی شده از فروش و به‌کارگیری آن در تولید کنسانتره و گندله، ضمن افزایش حجمی میزان فروش خود در ۹ ماه نخست امسال، برای اولین بار در جمع شرکت‌های با درآمد بالای یک هزار میلیارد تومان حاضر شود.

رشد ۲۶ درصدی تولید

صبانور طی ۹ ماه نخست ماه سال جاری ۳۶۶ هزار و ۸۷۶ تن گندله تولید کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال گذشته حدود ۳۰۷ هزار و ۵۹۸ تن گندله تولید کرده بود. ضمن اینکه صبانور در سال جاری ۲۱ هزار و ۱۶۲ تن گندله نیمه‌پخته ضایعاتی تولید کرد.
صبانور توانسته است طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری یک میلیون و ۸ هزار و ۹۷۶ تن کنسانتره خشک تولید کند که این میزان نسبت به سال گذشته حاکی از رشد ۲۶ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ حدود ۸۰۰ هزار و ۱۴۱ تن کنسانتره خشک تولید کرده بود.
«کنور» در ۹ ماه ابتدایی سال در مجموع، یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۴ تن محصول تولید کرد که در مقایسه با سال گذشته، رشد ۲۸۹ هزار تنی دارد. این شرکت در سال گذشته حدود یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۳۹ تن محصول تولید کرده بود.

«کنور» ۸۲۸ هزار تن محصول فروخت

حاکی از آن است که «کنور» طی ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ حدود ۳۴۰ هزار و ۲۹۴ تن گندله فروخته که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است. صبانور در مدت مشابه سال ۱۳۹۸ حدود ۲۹۵ هزار و ۵۲۷ تن گندله فروخته بود. این شرکت همچنین در سال جاری ۴۱ هزار و ۵۱۹ تن گندله نیمه‌پخته ضایعاتی را به فروش رساند.
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در ۹ ماه نخست سال جاری، ۴۴۶ هزار و ۵۶۷ تن کنسانتره خشک فروخت که نسبت به مدت مشابه سال پیش حدود یک درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال گذشته ۴۴۱ هزار و ۹۵۱ تن کنسانتره خشک فروخته بود.
«کنور» در مجموع ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸ حدود ۸۲۸ هزار و ۶۸۰ تن محصولات سنگ‌آهنی به فروش رساند که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۲ درصد رشد دارد. صبانور در سال گذشته ۷۳۷ هزار و ۴۷۸ تن محصول فروخته بود.

رشد ۱۰۳ درصد درآمد فروش

صبانور در  ماه نخست سال جاری پنج هزار و ۸۶۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از محل فروش گندله درآمد کسب کرد که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته، ۱۲۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته توانسته بود دو هزار و ۶۰۸ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال از راه فروش گندله درآمد به دست آورد.
صبانور موفق شد در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۹ حدود چهار هزار و ۷۵۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال از محل فروش کنسانتره خشک درآمد به دست آورد که در مقایسه با سال گذشته حاکی از رشد ۷۶ درصدی است. در سال گذشته صبانور توانسته بود دو هزار و ۶۸۷ میلیارد و ۷۵ میلیون از کنسانتره خشک فروش داشته باشد.
همچنین «کنور» در سال جاری از محل فروش گندله نیمه‌پخته ضایعاتی موفق شد ۱۸۱ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال درآمد کسب کند.
در مجموع صبانور طی ۹ ماه ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۰۳ درصد رشد داشته است. با این وجود صبانور در مدت مشابه سال قبل پنج هزار و ۲۹۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.