سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
درآمد ۱۲۹ میلیاردی فولاد خراسان
18 دی 1400 - 12:49
شناسه : 22756
براساس گزارش‌های منتشر شده، این فولادساز خراسانی برای هفته منتهی به ۱۰ دی‌ماه توانست درآمدزایی ۱۲۹ میلیارد و ۹۱۵ میلیونی را به ثبت برساند.
ارسال توسط : منبع : شما و اقتصاد
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عملکرد فولادخراسان پس از ریزش درآمدی که از هفته آخر آذرماه آغاز کرده بود را به سوی جبران پیش برده است و در این هفته نیز به نسبت هفته گذشته، رشد ۹۹ درصدی درآمدی داشته یعنی توانسته در حدود ۶۴ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان به درآمد هفته گذشته خود اضافه کند. همچنین این فولادساز خراسانی برای هفته منتهی به ۱۰ دی‌ماه توانست درآمدزایی ۱۲۹ میلیارد و ۹۱۵ میلیونی را به ثبت برساند.

فولاد خراسان سبدکالایی همیشگی خود را یعنی «سبد میلگرد» را به سوی معاملات بازار فرستاد و دوباره توانست «شمش بلوم SP۵» را به سبدخود اضافه کند.

سبد میلگرد

شرکت فولاد خراسان در بخش سبد میلگرد بیش از ۱۳ هزار تن از این کالا را به رینگ نقره‌ای بازار آورد و تنها ۶ هزار و ۴۶۸ تن از این کالاها را به فروش رساند؛ این شرکت با معامله سلف، درآمد ۸۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان را یادداشت کرد.

شمش بلوم

از سوی دیگر، شمش بلوم SP ۵ دیگر کالای سبدمحصولات این شرکت بود که حجم عرضه پنج هزارتنی را به همراه داشت و سه هزار و ۵۰۰ تن نیز به معامله ختم شد تا درآمدزایی ۴۲ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومانی به حساب شرکت بنشیند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.