جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
درخشش گهرزمین با انتقال آب به مناطق خشک
20 اردیبهشت 1401 - 15:37
شناسه : 27578
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین گفت: با مشارکت در معدن جانجا و انتقال آب به مناطق خشک شعار سال رهبری را محقق کرد و سبب منتفع شدن مناطق نیازمند از این شرکت خواهیم شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صبح امروز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، جلسه شورای معاونین و مدیران گهرزمین با حضور مدیرعامل، محمدرضا خضری پور عضو هییت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با معرفی آقایان خلیلی به عنوان معاون بهره‌برداری و مدیر سایت، نجف‌آبادی به عنوان معاون توسعه گهرزمین و همچنین معرفی مدیر جدید حراست همراه بود، مدیرعامل گهرزمین با اشاره به اهمیت معادن جانجا، جبال بارز در توسعه هفت شهرستان جنوبی استان کرمان و خراسان جنوبی و همچنین مشارکت شرکت در بهره‌برداری از این معادن، اظهار داشت، تا شهریور ماه سال جاری، حداقل یک توده از پهنه جبال بارز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با مشارکت در معدن جانجا، انتقال آب به مناطق خشک و حل مشکل آب کشور، خشنودی رهبری را فراهم کنیم. علاوه‌براین، توسعه، صادرات، فروش محصولات و خلق ثروت برای پیشرفت شرکت باید در دستور کار باشد.

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با اشاره به اینکه همدلی در محیط کار موجب پیشرفت آن مجموعه خواهد شد، گفت: خلق ثروت، درست هزینه کردن آن، تولید و اشتغال‌زایی و همچنین نقد منصفانه در نیل به اهداف والای یک مجموعه، تاثیر به‌سزایی دارد.

در بخش دیگری از این جلسه ، محمدرضا خضری پور عضو هییت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، بیان کرد: همکاران شرکت گهرزمین، در بسیاری از شاخص‌ها همچون تعاونی مسکن، آزمایشگاه و ایمنی و…، جزو نیروهای لایق و شرکت‌های برتر معرفی شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته، برای پرسنل و خانواده‌ها هفت برابر شده است. طی این نشست، معاونین و مدیران، مسائل مختلف مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.