سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
دریافت تندیس برترین غرفه ماینکس توسط شرکت مس
15 آبان 1400 - 9:00
شناسه : 20077
غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی(ماینکس2021) و سومین نمایشگاه سنگ‌ها، کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته به‌عنوان غرفه برتر انتخاب شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ابراهیم جمیلی رییس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ضمن اهدای تندیس غرفه برتر به محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، اظهار داشت: عملکرد شرکت مس قابل تقدیر است و ضرورت دارد همکاری‌های متقابل بیشتر شود. البته خوشبختانه عملکرد این شرکت روند رو به رشد داشته و همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد؛ اخبار خوبی که از موفقیت‌های شرکت مس در امور اکتشاف و بهره‌وری در رسانه‌ها می‌شنویم گواه این پیشرفت است. در همین راستا این شرکت با طرح‌های توسعه‌ای که در دست دارد یا اجرا کرده است می‌تواند در سطح شرکت‌های جهانی قرار بگیرد.

آینده درخشان شرکت مس

مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ‌آهن ایران نیز در جریان این بازدید، گفت: با توجه به عملکردی که شرکت مس تاکنون داشته به‌طور حتم چشم‌انداز درخشان و بهتری را برای این شرکت می‌بینم.

بر اساس این گزارش، همچنین، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس ظهر روز پنجشنبه از تمامی بخش‌های نمایشگاه دیدن کرد.

گفتنی است، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه ماینکس، ابراهیم جمیلی رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ‌آهن از غرفه شرکت مس بازدید کردند. همچنین محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جریان این بازدید گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های شرکت مس در دو سال گذشته در زمینه‌های مختلف ارائه داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.