جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دریافت جایره ملی مدیریت منابع انسانی به ایمیدرو اهدا شد
23 بهمن 1400 - 9:36
شناسه : 24500
در ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی که سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نشان بلورین D1 جایزه ملی این کنفرانس را کسب کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی ۲۴۷ شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی شرکت کردند و تنها ۴۴ شرکت موفق به کسب تندیس به تناسب سطح بلوغ منابع انسانی در آن شدند.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز پس از بازطراحی فرایندهای حوزه منابع انسانی براساس استاندارد ۳۴۰۰۰ ، تکمیل اظهارنامه و همچنین ارزیابی‌ها و جلسات کانونی با کارکنان که توسط تیم ممیزی این استاندارد در سال جاری صورت پذیرفت، توانست برای اولین حضور در این استاندارد طی سال ۱۴۰۰ در جایگاه شانزدهم قرار گیرد و نشان بلورین D1 را کسب کند.

شایان ذکر است که تقسیم‌بندی امتیازات در استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، به گونه‌ای است که ۲۰ هزار امتیاز آن به سطوح بلوغ فرایندی و ۱۴ هزار امتیاز آن نیز بررسی نتایج و نگرش‌های کارکنان در خصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی از جمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت، سلامت و بهداشت روان‌شناختی، اعتیاد به کار و … تعلق دارد.

براساس این گزارش، استاندارد ۳۴۰۰۰ مهمترین رویداد مدیریت منابع انسانی و اصلی‌ترین معیار برای سنجش و بهبود فرایندهای این حوزه است که طی این چند سال، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی که در حوزه‌های فولادی و معدنی، بانکی، بیمه، دارویی، نفت و گاز، تلکام و … فعالیت می‌کنند فقط توانسته‌اند نشان سیمین B2 را کسب کنند.

همچنین در این میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با توجه به نقشه‌راه منابع انسانی خود پروژه‌هایی برای سال ۱۴۰۱ تعریف کرده و امیدوار است در سال آتی سطح بلوغ فرایندهای خود را ارتقا داده و توسعه منابع انسانی را به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود به بهترین شکل اجرا کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.