پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط منطقه ویژه
27 مهر 1400 - 14:19
شناسه : 19367
در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئوليت اجتماعی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس موفق به دریافت «نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی» شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان‌ها و صنایع کشور ۲۶ مهرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس توانست نشان عالی مسئولیت اجتماعی را دریارفت کند.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها» عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام شد. همچنین در این مراسم از روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اهدای لوح نشان مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر شد.

فلیپ بورمانس رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در پیامی به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان‌های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی، یاری‌رسان باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.