سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دریافت گواهینامه CE توسط فولاد اکسین خوزستان
27 اسفند 1399 - 10:48
شناسه : 9219
شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به اخذ گواهینامه CE Marking محصولات API به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صادرات محصولات به این کشورها شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فروزان باقری مدیر سیستم‌ها و استراتژی سازمانی شرکت اظهار داشت: ممیزی گواهینامه نشان CE توسط موسسه معتبر و مورد تایید اتحادیه اروپا از کشور فنلاند، طی یک فرایند ممیزی در سه حوزه تولید ورق‌های API محیط شیرین و ترش و ورق‌های مورد استفاده در اعماق دریا تا گرید ۷۰ X با موفقیت انجام شد و بدین ترتیب توانایی‌های منحصر به فرد این شرکت در صادرات محصولات باکیفیت، مورد تایید بازارهای اتحادیه اروپا قرار گرفت.

لازم به توضیح است که علامت CE نشان‌دهنده انطباق محصول تولیدی با قوانین و مشخصات تعریف‌ شده در اتحادیه اروپا می‌باشد. محصولی که موفق به اخذ این نشان شود، می‌تواند در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون محدودیت برای فروش، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازار کشورهای اروپایی را پیدا می‌کند. علاوه بر کشورهای اروپایی بسیاری از کشورهای همسایه ایران و حاشیه خلیج‌فارس، داشتن نشان CE را به عنوان شرط پذیرفتن کالاها برای واردات اعلام کرده‌اند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان بیش از پنج سال دارای گواهینامه CE Marking در حوزه محصولات ساختمانی بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.