پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
دریای طوفانی دلار آرام شد
20 فروردین 1401 - 16:48
شناسه : 26370
قیمت دلار طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را تحت تاثیر اخبار سیاسی تجربه کرد و از پله‌های ابتدایی تا پله‌های انتهایی کانال ٢٧ هزار تومان مدام در حال نوسان بود. این اسکناس در صبح اولین روز معاملاتی هفته با نرخ ٢٧ هزار و ٧۵٠ معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت را نشان داد.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دلار آزاد که طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، صبح امروز با روندی افزایشی به قیمت ٢٧ هزار و ٧۵٠ تومان خرید و فروش شد که نسبت به نرخ دلار فردایی روز گذشته معادل ٢٧ هزار و ۶۴٠ تومان حدود ١٠٠ تومان افزایش قیمت داشته است.  اما در ادامه معاملات قیمت این اسکناس روند کاهشی ملایمی در پیش گرفت که در لحظه نگارش این گزارش در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه ظهر شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، با اندکی اختلاف به قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان معامله شد. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ١١۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٨٩ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٩٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات شنبه ۲۰ فروردین ماه، افزایش اندکی در قیمت خرید را نشان می‌دهد اما قیمت فروش آن کاهش اندکی داشته است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢١ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٧٨٠ تومان برای فروش ثبت شده است. آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٧٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨٣ تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده بود که افزایش حدود ۱۰۰ تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٨٧ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٨ تومان برای خرید تعیین قیمت شده بود که با اندکی افزایش قیمت روبه‌رو بوده است.

شایان ذکر است که یورو نیز در این صرافی،  ۲۸ هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید ثبت قیمت است که نسبت به قیمت آخرین روز معاملاتی هفته گذشته تغییری به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.