پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
در آینده نزدیک به دیدار کارگران زغال‌سنگ در دل معادن خواهم رفت
11 بهمن 1399 - 9:11
شناسه : 5956
استاندار کرمان: استاندار کرمان با بیان این مطلب که با همدلی و وفاق از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه این خطه استفاده می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دکتر «علی زینی‌وند» استاندار کرمان دهم بهمن‌ماه در حاشیه سفر به شهرستان راور روند توسعه شهرستان راور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارخانه فولاد راور تحولی در استان کرمان است و همچنین در بخش کشاورزی این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه آبیاری نوین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تعمیر و نگهداری راه‌ها و انرژی خورشیدی، در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: برند فرش راور در سطح کشور معروف است لذا در راستای رونق بیشتر فرش راور حتما بازار فروش آن نیز مورد توجه قرار گیرد و درآمدزایی آن باید به‌گونه‌ای باشد که نسل جوان از این هنر بسیار زیبا و پردرآمد استقبال کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات شهرستان راور و کرمان با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران در جلسه‌ای بررسی و در جهت رفع آنها تصمیماتی اتخاذ می‌کنیم، تصریح کرد: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل نیستند حتما در مرکز کشور پیگیری و رفع خواهیم کرد.

وی از پروژه راه کرمان، راور ودیهوک سخن به میان آورد و گفت: این محور از بزرگراه‌های حیاتی کشور است و به اعتبارات زیادی نیاز دارد و همچنین محل عبور و مرور زوار بخش عظیمی از کشور است و به‌دلیل آنکه در مسیر  مرقد شهید سردار سلیمانی است، میزان عبور و مرور در آن بیشتر خواهد شد لذا با مشاوره‌هایی که گرفتیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را ظرفیت‌های بودجه‌ای تامین کنیم.

زینی‌وند ادامه داد: برای پروژه کرمان، راور و دیهوک تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان (به نرخ امروز ۵۰۰ میلیارد تومان) هزینه شده است و برای تکمیل آن به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است و دولت در توان خود برای تکمیل این پروژه منابع مالی تزریق کرده است اما با توجه به تحریم‌ها و منابع محدود دولت این پروژه به طول انجامیده است ولی اگر بتوانیم از ظرفیت‌های که در بودجه ایجاد شده استفاده کنیم در چند سال آینده بخش زیادی از آن را زیر بار ترافیک خواهیم برد. وی در پایان با بیان این مطلب که با همدلی و وفاق از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه این خطه استفاده می‌کنیم، گفت: در آینده نزدیک به دیدار کارگران زغال‌سنگ در دل معادن خواهم رفت تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گیرم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.