سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
در استخراج مجموع معادن ۷۸۱ درصد پیشرفت داشته‌‎ایم
03 بهمن 1401 - 22:20
شناسه : 33037
مدیر مجتمع خراسان جنوبی: مدیر مجتمع خراسان جنوبی از پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج معادن این مجتمع طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، علیرضا جلالیان در این زمینه بیان کرد: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، در مجموعه معادن این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۳۰ تن عملیات استخراج انجام شد و این رقم در ۹ ماهه سال جاری به ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ تن رسید که بیانگر پیشرفت ۷۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: در عملیات باطله‌برداری نیز نسبت به ۹ ماهه سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم و با ثبت یک میلیون و ۴۵۴ هزار تن باطله‌برداری، بیش از ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته‌ایم.

مدیر مجتمع خراسان جنوبی ادامه داد: تا پایان ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به برنامه تولید سالانه افزایش ۱۶ درصدی و نسبت به برنامه ۹ ماهه در تولید شمش طلا افزایش بیش از ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

جلالیان در ارتباط با استخراج از معدن هیرد تصریح کرد: در برنامه ۹ ماهه برای استخراج از این معدن، ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده بود و طی این مدت به رقم قابل توجه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ تن دست یافتیم که ۵۵ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه و ۱۶ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج سالانه داشته است.

وی در خصوص برنامه استخراج ۹ ماهه معدن ملوند نیز یادآور شد: بر اساس استخراج ۱۰ هزار تنی تا پایان سال، برنامه استخراج ۹ ماهه  به میزان هفت هزار تن بوده که تا پایان آذر ماه به هفت هزار و ۴۰۰ تن رسید و بیانگر افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه بوده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.