سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
در بازار بورس امروز چه می‌گذرد؟
29 تیر 1401 - 15:49
شناسه : 30570
روند حرکت بازار سرمایه امروز در تاریخ 29 تیرماه 1401 برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و شاخص کل حدود ۳۰۰۰ واحد افزایش داشت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز با ۳۰۰۲ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۴۷۱ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن ۲۱۰۳ واحد، افزایش داشت و رقم ۴۰۳ هزار و ۷۸۱ واحد را برای خود ثبت کرد و ۲۱۸ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال در این بازار انجام شد.

«پتروشیمی پردیس»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «مبین انرژی خلیج فارس» و «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «معدنی و صنعتی گل‌گهر» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۷۹ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۵۳۹ واحد ایستاد. در این بازار  ۱۱۱ هزار معامله انجام پذیرفت که ارزش آنها ۵۲ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال برآورد شد.

«بیمه پاسارگاد»، «پلیمر آریاساسول»، «سنگ آهن گهرزمین» و «تولید نیروی برق دماوند» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و «صنعتی مینو» نسبت به دیگر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.