پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
دستیابی به دستاوردهای قابل توجه صنعت فولاد توسط گروه فولادمبارکه
29 بهمن 1399 - 11:12
شناسه : 7323
رییس هیات مدیره شرکت فولادمبارکه مطرح کرد: رییس هیات مدیره شرکت فولادمبارکه اصفهان با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در گروه فولادمبارکه گفت: با توجه به وارداتی بودن فناوری‌های این حوزه نباید منابع ملی را برای ظرفیت‌سازی مجدد و بیهوده هدر داد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامحسن تقی نتاج رییس هیات‌مدیره شرکت فولادمبارکه در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ‌متافو با بیان اینکه همه شاخه‌های صنعت نیازمند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هستند، اظهار داشت: فعالان این حوزه می‌توانند با استفاده از این نمایشگاه‌ها، عملکرد و برنامه‌های آتی خودشان را در معرض دید افراد قرار دهند. به علاوه در چنین نمایشگاه‌هایی بازدیدکنندگان می‌توانند کل زنجیره را در کنار هم به صورت یکپارچه مشاهده کنند. این ویژگی که از همه مهم‌تر است، یقینا افکار نو یا به عبارتی نوآوری‌هایی نیز می‌تواند در مسیر خود به وجود آورد. 

وی در پایان گفت: طی بازدید کوتاهی که از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو داشته‌ایم، به وضوح شاهد آن بودیم که باوجود همه محدودیت‌ها از جمله تحریم‌، ایران موفق به دستیابی به دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت زیرساختی اقتصاد ملی شده است. گروه فولادمبارکه نیز با اصلی‌ترین شاخه‌های خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و موفق شد، به خوبی ظرفیت و توانمندی‌های خود را در معرض دید اشخاص قرار دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.