سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
دلار در بازار آزاد شرایط پرنوسانی را تجربه کرد
04 بهمن 1400 - 13:53
شناسه : 23563
براساس گزارش‌های منتشر شده، دلار امروز در بازار آزاد اندکی نوسان داشت و به نظر می‌رسد دلیل این موضوع، بی‌خبری معامله‌گران از اخبار وین باشد.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، به نظر می‌رسد طی روزهای گذشته معامله‌گران تا حدودی از رسیدن اخبار مثبت از وین ناامید شدند و قیمت دلار اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب دلار در بازار آزاد در این ساعت از معاملات در قیمت ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را نسبت به صبح حدود ۱۰ تومان افزایش یافت و به ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان برای فروش رسید.

یورو نیز در صرافی‌ها، تقریبا ثابت ماند و در قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید و ۲۹ هزارتومان برای فروش معامله می‌شود. همچنین صرافی ملی نیز قیمت دلار را حدود ۲۵۰ تومان افزایش داد و ۲۵ هزار و ۷۵۵ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای خرید اعلام کرد.

گفتنی است، یورو اما در تابلوی این صرافی با اندکی کاهش قیمت نمایان شد و ۲۸ هزار و ۹۸۷ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید قیمت خورد. در سامانه نیما نیز دلار با ۲۴ هزار و ۵۴۶ تومان برای خرید و ۲۴ هزار و ۷۶۹ تومان برای فروش معامله شد. یورو نیز در این سامانه ۲۷ هزار و ۸۵۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۱۰۴ تومان برای فروش قیمت خورد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.