سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دومین جلسه بازنگری مدیریت نظام مدیریت «فخوز» برگزار شد
10 بهمن 1401 - 16:09
شناسه : 33213
دومین جلسه بازنگری مدیریت نظام مدیریت کیفیت ISO9001:2015 و نظام مدیریت کیفیت، راهنمای مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO10015:2019 به ریاست قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، در این جلسه مدیران استراتژی و تعالی سازمانی، کنترل کیفی، آموزش و توسعه منابع انسانی و تضمین کیفیت به صورت گزارش تحلیلی با فرایندهای تحت پوشش خود را با محوریت میزان تحقق شاخص‌ها و اهداف، بررسی علل عدم تحقق اهداف و شاخص‌های کلیدی مرتبط مورد بررسی قرار دادند.

سید سمیع موسوی، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی گزارشی را در ارتباط با فرایند آموزش و پشتیبانی از فعالیت‌ها به ویژه در آموزش نیروهای جدیدالاستخدام توسط مدیران ارائه داد.

وی افزود: در سال جاری تاکنون سرانه آموزش کارکنان برابر ۴۹ ساعت آموزش‌های عمومی و تخصصی بوده که ضریب نفوذ آموزش برابر ۹۳.۵ درصد است. در سال جاری یک هزار و ۸۸۳ دوره برگزار شده که ۵۷۳ دوره مربوط به کارکنان جدیدالاستخدام است.

موسوی خاطرنشان کرد: در این دوره ۲۸۰ نفر افراد جدیدالاستخدام آموزش داده شده و ۲۳۰ نفر به واحدها معرفی شدند. به این صورت میانگین ۲۸۰ ساعت معادل ۳۵ روز کاری به ازای هر نفر انجام پذیرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.