جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دومین محموله ریلی میلگرد یزد صادر شد
23 دی 1400 - 8:59
شناسه : 22984
مدیر کل راه‌آهن استان یزد گفت: در راستای جذب بارهای ریل پسند، ارسال بارهای انبوه و ارز آوری مناسب، دومین محموله میلگرد صادراتی از مبدا فولاد آلیاژی یزد بارگیری و به کشورهای اروپایی ارسال شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه‌آهن استان یزد از بارگیری دومین محموله صادراتی میلگرد به وزن ۵۴۰ تن خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی و کمک به صنایع کشور در جهت صادرات و همچنین پیاده‌سازی برنامه‌های کلان اقتصادی در توسعه صادرات غیرنفتی، جذب بارهای ریل پسند از مهمترین فعالیت‌های این اداره کل است.

وی افزود: در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های لازم، مشتری‌مداری و ارسال به موقع، امکان حمل محموله مذکور به وزن ۳۰ هزار تن در سال میسر است که در حال حاضر دومین پارت آن به وزن ۵۴۰ تن بارگیری و ارسال شد. البته طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بارگیری و حمل سه هزار تن میلگرد از مبدا فولاد آلیاژی، طی ماه آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه‌آهن استان یزد در پایان با اشاره به حمل یک هزار تن میلگرد در پارت اول و موفقیت‌آمیز بودن حمل ریلی و ترکیبی محمولات صادراتی فولاد استان و کشور، خاطرنشان کرد: به منظور کاهش هزینه‌ها و مقرون به صرفه بودن، محموله مذکور به وسیله ۱۰ واگن لبه کوتاه داخلی به مقصد کشورهای اروپایی بارگیری و ارسال می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.