جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی
25 مرداد 1401 - 18:05
شناسه : 31229
دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌گهر و با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار در سیرجان برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، حجت نجمی‌نیا، رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی، بیان کرد: این همایش در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه امسال با هدف ارتقای دانش ایمنی، اشتراک تجارب و همچنین استفاده از مدل‌های موفق در استقرار سیستم‌های مدیریتی ایمنی در معادن و صنایع معدنی، به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان شرکت‌های معدنی کشور، کارشناسان و روسای بازرسی کار کشور، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه ایمنی از سراسر کشور، سخنرانان داخلی و خارجی در شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در بعد علمی همایش، سال گذشته فراخوان ارسال مقالات علمی منتشر شد که مقالات توسط هیئت داوران بررسی شد و مقالات برگزیده در دو روز همایش ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که در این همایش، پنل‌های تخصصی ایمنی در معادن روباز نیز برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی ایمنی در معادن و صنایع معدنی یادآور شد: این رویداد در ۱۵ محور حوزه ایمنی در معادن و صنایع معدنی برنامه‌ریزی شده است و کارگاه‌های آموزشی این رویداد، از دو ماه گذشته به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.