سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دو موفقیت فولاد بناب در سال توليد؛ پشتيبانی‌ها و مانع زدایی‌ها
19 تیر 1400 - 9:19
شناسه : 14880
در راستای شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری سال توليد؛ پشتيبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شد. مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به ثبت 7 رکورد جدید در حوزه تولید این مجموعه شود. در همین راستا در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اواخر خرداد ماه در تهران برگزار شد، تندیس زرین رضایتمندی مشتری به مجتمع فولاد بناب اهدا گردید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ثبت ۷ ركورد جديد توليد ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل ركورد توليد ماهانه ۱۰۶ هزار و ۲۸۰ تن در خطوط ذوب و نورد طی ارديبهشت ماه بوده است که از اين ميزان توليد ماهانه ۱۹ هزار و ۹۳۴ تن در خط ۲ نورد شاهين، ۳۲ هزار و ۱۸۹ تن در خطوط نورد سهند، ماهانه ۶۲ هزار و ۱۹۵ تن در كل خطوط نورد و توليد ماهانه ۲۸ هزار و ۵۸۶ تن در ذوب شاهين،  15 هزار و ۴۹۹ تن ذوب شهريار و در مجموع خطوط توليد ماهانه ۴۴ هزار و ۸۵ تن در خطوط ذوب طی ارديبهشت ماه از بدو تاسيس اين مجموعه فولادي رکوردی بی‌سابقه محسوب می‌شود.

انسجام بخشی به توليد و تامين مواد اوليه، اقلام مصرفي، اصلاح زيرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و حركت با نياز روز در بهره‌مندی از دانش و توان داخلی در دستور كار مديريت مجموعه قرار گرفته كه با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌های مختلف مجموعه در حال انجام است. لذا با اولويت قراردادن امور كاركنان اعم از مسایل رفاهی و آموزشی، صورت می‌پذيرد.

نگاه ويژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه‌ريزی برای رسيدن به سهم بيشتر از بازار مصرف كشور و همچنين افزايش ميزان صادرات و توسعه بازار در كشورهای عربی، حاشيه خزر و ايجاد بازارهای صادراتی جديد از اهداف پيش رو خواهد بود.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نيروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر يكی از جوان‌ترين و فعال‌ترين مجموعه‌های فولادی كشور است كه محصولات فولادی خود را با كيفيت بالا روانه بازارهاي داخلی و خارجی می‌كند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.