سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
دکل‌های نفت و گاز آمریکا مجدد افزایش پیدا کرد
25 مهر 1400 - 14:11
شناسه : 19154
براساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که تعداد دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای ششمین هفته پیاپی افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که در پی رسیدن قیمت نفت به بالاترین رقم از سال ۲۰۱۴ و به‌دنبال آن افزایش فعالیت شرکت‌های حفاری، تعداد دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای ششمین هفته پیاپی افزایش یافته است.

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه ۲۳ مهرماه خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در این هفته نسبت به هفته پیش از آن با ۱۰ دستگاه افزایش به ۵۴۳ دستگاه رسید. لذا مجموع دکل‌های این کشور، نسبت به‌ مدت مشابه سال گذشته، ۲۶۱ دستگاه، یعنی ۹۳ درصد بیشتر بود.

همچنین مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به ۱۵ ماه اکتبر (جمعه، ۲۳ مهرماه) نسبت به هفته پیش از آن ۱۲ دستگاه افزایش یافت و به ۴۴۵ دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی با یک دستگاه کاهش به ۹۸ دستگاه رسید. این تعداد افزایش شمار دکل‌های نفتی، از ماه آوریل سال جاری میلادی تاکنون بی‌سابقه بوده است. علاوه بر این شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده و مورد توجه فعالان بازار نفت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.