سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
دیدار جانشین رییس پدافند غیرعامل با مدیرعامل منطقه ویژه
04 بهمن 1400 - 13:30
شناسه : 23573
جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن بیان این مسئله که در شرایط کنونی دشمن در حوزه اقتصاد در حال ایجاد چالش است، گفت: امروز نوع تهدیدات تغییر کرده است و هر کجا جنگی اتفاق می‌افتد باید فرماندهی مرتبط با آن در راس قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سردار محسن ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشستی با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن بیان اینکه در سازمان پدافند غیرعامل واحدی برای رصد فعالیت سایر کشورها در زمان صلح و جنگ وجود دارد، اظهار داشت: این واحد تجزیه‌وتحلیل داده‌ها را انجام و در اختیار فرمانده برای اجرایی کردن عملیات قرار می‌دهد و باید بپذیریم اطلاعات مربوط به حوزه بازار و تجارت مهم است و رقبای کشور نیز همواره سعی دارند تا هر چه سریع‌تر به داده‌ها دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: کشورهایی می‌توانند در حوزه کسب‌وکار و فعالیت‌های تجاری باقی بمانند تا دسترسی دقیق‌تری به داده و اطلاعات مربوط به بازار داشته باشند. امروز نوع تهدیدات تغییر کرده است و هر کجا جنگی اتفاق می‌افتد باید فرماندهی مرتبط با آن در راس قرار گیرد. لذا در عرصه اقتصادی کشور بیشترین ضعف‌ها را داریم و هم‌اکنون دشمنان در حوزه اقتصاد در حال ضربه وارد کردن به کشور هستند و رقبا نیز سعی دارند بازار را به چالش بکشانند.

جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر موقعیت استراتژیک هرمزگان تاکید کرد و گفت: ۵۰ درصد صادرات و واردات کشور در هرمزگان اتفاق می‌افتد و ۴۰ درصد سوخت کشور نیز در این استان تامین می‌شود و همین موارد ضرورت توجه به مسائل پدافندی را در هرمزگان بیش از پیش برجسته می‌کند.

ساسانی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات خرابکارانه‌ی فیزیکی، اقدامات سایبری نیز از سوی دشمن در حال انجام است و در این شرایط باید روی سیستم دفاعی و نظامی کشور سرمایه‌گذاری شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.