دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
دیدار صمیمانه نماینده مردم بروجن با مدیرعامل ورق خودرو
14 دی 1400 - 10:22
شناسه : 22623
در نشست صمیمانه نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل ورق خودروی چهارمحال توسعه پایدار را رمز شکوفایی استان چهارمحال و بختیاری عنوان نمود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال به نقش و رسالت این شرکت در راستای خودکفایی صنعت خودروسازی کشور با تکمیل زنجیره ورق‌های خودرویی اشاره نمود و اظهار داشت: با تلاش و همت کارکنان این شرکت استقلال کشور از واردات ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی را رقم زده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه منطقه در حوزه‌های صنعت و اجتماعی، خواستار توجه ویژه مسئولان به نیازها و کاستی‌های منطقه و سعی در جهت جذب حداکثری سرمایه و تلاش بر توسعه اشتغال از طریق پشتیبانی از نهادهای مختلف در راستای رشد کسب و کارهای کوچک شد و افزود: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تمامی تلاش و همت خود را در راستای توسعه بحث مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

بیکاری معضل اصلی مشکلات چهارمحال

حجت‌الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای از دغدغه‌های اجتماعی و اقدامات موثر مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جهت اختصاص سرمایه برای رشد اشتغال‌زایی و توسعه اجتماعی منطقه قدردانی نمود.

وی در پایان وجود پتانسیل‌ها و توانایی منطقه و استان چهارمحال و بختیاری را حائز توجه ویژه دانست و خاطرنشان کرد: علت اصلی وجود معضلات و مشکلات در سطح استان چهارمحال و بختیاری معضل بیکاری است. لذا در صدد هستیم بستر و زمینه را برای توزیع عادلانه منابع مهیا سازیم و امیدواریم در سطح استان بتوانیم در جهت رشد و ترقی هرچه بیشتر استان گام برداریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.