سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
دیدار مدیران عامل فولاد هرمزگان و بانک ملت
26 تیر 1401 - 8:44
شناسه : 30410
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترکی با مدیرعامل بانک‌ ملت در خصوص همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفت‌وگو‌ نشست.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در نشست مدیران عامل شرکت فولاد هرمزگان و بانک ملت، عطاالله معروف‌خانی، بر نقش بانک‌ها و  حمایت از بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و‌ اظهار داشت: همان‌طور رهبری حمایت از تولید را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر عنوان کردند و‌ ‌تولید و رفع موانع تولید، طی این سال‌ها تکرار شده است، لذا حمایت از تولید یک وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به نقش بانک‌ها در حمایت از تولید افزود: بانک‌ها با ارائه تسهیلات در طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها می‌توانند در‌کنار بنگاه‌های اقتصادی باشند و نقش خود را در این‌ زمینه ایفا کنند.

مدیرعامل ‌فولاد‌ هرمزگان‌ بر لزوم ارائه خدمات‌ بانکی به کارکنان فولاد هرمزگان توسط بانک ملت در ‌جهت ایجاد رضایتمندی کارکنان تاکید کرد‌ و‌ ارائه تسهیلات کم‌بهره و ایجاد شعبه بانک‌ ملت در محل شرکت فولاد هرمزگان را خواستار شد.

در ادامه مدیرعامل بانک‌ ملت نیز ضمن تقدیر ‌و‌ تشکر‌ از شرکت فولاد هرمزگان‌، حمایت همه‌جانبه خود را از‌ فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد و با اشاره به ارتباط نزدیک شعب بانک ملت در استان هرمزگان با این شرکت، بیان کرد: آماده‌ایم تا با ارائه تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان‌، نقش خود را در حمایت از‌ تولید ایفا کنیم.

رضا دولت‌آبادی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: با پیشنهادهای مدیریت عامل شرکت فولاد هرمزگان جهت ارائه تسهیلات کم‌بهره به کارکنان و ایجاد شعبه بانک ملت در فولاد هرمزگان موافق هستیم و هماهنگی این موارد انجام‌ خواهد‌ شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.