جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دیدار مدیرعامل فولاد خوزستان با استاندار
09 فروردین 1401 - 16:16
شناسه : 26025
هشتم فروردین ماه امین ابراهیمی مدیرعامل به همراه رضا طاهری رییس هییت‌مدیره و غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان با صادق خلیلیان استاندار استان دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صادق خلیلیان استاندار خوزستان ضمن تاکید بر نقش این شرکت در صادرات و ارزآوری کشور، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان علاوه بر سودآوری و اشتغال‌زایی، به تولید محصولات صادراتی، نقش مهمی در شکل‌گیری اقتصاد بدون‌ اتکا به نفت بر عهده دارد.

پیش از سخنان استاندار، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو، گفت: شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته علی‌رغم فراز و نشیب‌های ناشی از محدودیت‌های انرژی و از دست دادن بخشی از تولید، سودآوری داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چالش‌های پیش‌رو تولید فولاد در سال جاری، محدودیت‌های برق و تامین مواد اولیه بوده و بهبود شرایط و تولید مستمر نیازمند حمایت مسئولان استان است. فولاد خوزستان به مانند هميشه، اجرای منویات رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد و با توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی، در عمل شعار سال ۱۴۰۱ را تعبیر می‌کند. لذا از استاندار دعوت‌ می‌شود، از نزدیک شاهد فعالیت‌های فولاد خوزستان در عرصه‌های مختلف تولید و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باشند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.