جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دیدار مدیرعامل مناطق نفت‌خیز با معاون شرکت نفت بصره
19 بهمن 1400 - 12:28
شناسه : 24334
مدیرعامل شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و معاون مدیرعامل شرکت نفت بصره روز گذشته مورخ 18 بهمن‌ماه طی ملاقاتی در حاشیه نمایشگاه تخصصی نفت اهواز بر همکاری گسترده دو مجموعه تاکید کردند.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز طی دیدار با احمد فاضل دهیم با اشاره به مجاورت‌های معنوی و فرهنگی بین دو کشور و ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد شرکت نفت بصره در نمایشگاه نفت اهواز، اظهار داشت: امیدواریم مراودات و مناسبات بین دو کشور در زمینه‌های مختلف صنعت نفت به شدت پررنگ شود.

احمد فاضل دهیم معاون مدیرعامل شرکت نفت بصره نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری، گفت: برای گسترش همکاری‌ها برنامه‌ها و راه‌های پرشماری وجود دارد که امیدواریم به بهترین نحو انجام شود.

بررسی حضور شرکت‌های توانمند ایرانی در کشور عراق، اعزام گروه‌های کارشناسی زمین‌شناسی و مهندسی نفت به‌منظور مطالعه میدان‌های مشترک به‌صورت منظم، انجام بازدیدهای مختلف دو شرکت از تاسیسات و تجهیزات دو مجموعه با هدف تبادل تجربه‌ها و انتقال دانش و فناوری، ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه تعمیر ماشین‌آلات دوار به کارشناسان شرکت نفت بصره و انتقال تجارب در زمینه ساخت داخل و بومی‌سازی کالاها از جمله موارد پیشنهادی برای همکاری‌های بیشتر این دو شرکت بود.

شایان ذکر است که مدیران ارشد شرکت نفت بصره عراق پیش از این دیدار از بعضی از معاونت‌های مدیریت امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مرکز آموزش و فنون، بخش تعمیرات کارگاه مرکزی اهواز و نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز بازدید کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.