جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
دیدار نماینده مردم اهواز با مدیرعامل فولاد اکسین
01 دی 1400 - 9:37
شناسه : 22063
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه 30 آذرماه با حضور در شرکت فولاد اکسین به گفت‌وگو با مدیرعامل، نایب رییس هییت‌مدیره و مدیران این شرکت پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان طی جلسه‌ای با مدیرعامل، نایب رییس هییت‌مدیره و مدیران شرکت، اظهار داشت: باید به توانمندی شرکت‌های داخلی و جوانان بومی خودمان اعتماد کنیم. در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان نمونه‌ای از شرکت‌های کشور بوده که با تکیه بر تخصص جوانان و نیروی داخلی، کشور را از واردات محصولات مشابه بی نیاز کرده است.

موفقیت‌های کسب شده حاصل تلاش نیرو‌های متخصص است

محسن ابوعلی معاونت فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین نیز در این جلسه بر لزوم اجرای طرح فولادسازی فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد و گفت: این شرکت با وجود دوماه تعطیلی برق در تابستان سال جاری، موفق به ثبت رکوردهای جدیدی در میزان تولید و فروش محصول شد که این حاصل اعتماد به نیروی جوان و متخصص در مدیریت ارشد این شرکت بوده است.

در ادامه طی جلسه‌ای دیگر با مدیرعامل و نایب رییس هییت‌مدیره شرکت بر مشارکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای پروژه پل عنافچه تاکید شد.

امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین نیز در پایان اعلام کرد که با ارائه راه حل‌های مختلف در کنار مجریان پروژه‌های عمرانی استان هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.