دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
دیوار امن فولاد خوزستان، مانع حمله سایبری شد
06 تیر 1401 - 13:38
شناسه : 29556
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز دوشنبه 6 تیر ماه 1401، برخی از سيستم‌ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان، مورد حملات سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علی‌رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته، این توطئه ناکام ماند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۱، متاسفانه برخی سیستم‌هاي شرکت فولاد خوزستان مورد حملات سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشياری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، گفت: خط تولید شرکت هم‌اکنون فعال بوده، تمام کارکنان حوزه‌های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر هستند و مختصر اختلالی که به سایت، کانال‌های اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده، در حال برطرف شدن است.

ابراهیمی، بیان کرد: نخبگان و مسئولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند که تا آخر وقت امروز، وضعیت به روال عادی بازگردد. همه مجموعه‌هاي رسانه‌ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان، از تاریخ امروز تا اطلاع بعدی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا اطلاع بعدی، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.