جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن، قطب مهم ایثارگری کشور
21 بهمن 1400 - 10:13
شناسه : 24460
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ۲۰ بهمن‌ماه با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل و تعدادی از مسئولان ذوب‌آهن اصفهان در ساختمان فروش این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسعود احمدی‌نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در دیدار با سرپرست ذوب‌آهن، نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانتی از سوی شهدا و حضرت امام (ره) دانست و اظهار داشت: جنگ حق علیه باطل همچنان ادامه دارد و امروز به برکت خون شهدا، نهضت مقاومت در برابر ابرقدرت‌های مستکبر شکل گرفته است.

وی افزود: اولویت امروز جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، جهاد اقتصادی و تولید ملی است و در این راستا مجموعه ذوب‌آهن اصفهان توانست در این زمینه به خوبی مسئولیت خود را ایفا کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، تعداد ایثارگران استان را برابر با ۶ استان کشور دانست و گفت: ذوب‌آهن اصفهان نیز به لحاظ آمار ایثارگری با یک شهرستان بزرگ برابری می‌کند و همه این‌ها نشان می‌دهد که مسئولیت سنگینی در برابر خانواده عزیز شهدا و ایثارگران گرانقدر کشور داریم.

احمدی‌نیا بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر ویژگی‌های والای شخصیتی در احترام به خانواده شهدا و جانبازان بی نظیر بود و توصیه همیشگی سردار دل‌ها همین بود که احترام به این عزیزان و رسیدگی به امور آن‌ها را در اولویت قرار دهیم.

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار ذوب‌آهن است

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار، اذعان داشت: ذوب‌آهن اصفهان به خوبی در دوران دفاع مقدس وظایف خود را انجام داده است و تقدیم ۲۹۰ شهید در تاریخ این مجتمع عظیم صنعتی، افتخاری ماندگار و درخشان خواهد بود.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن اصفهان از جامعه ایثارگری بیش از ۱۶ هزار نفری برخوردار است و این عزیزان که نماد ایثار و جهاد هستند در عرصه جهاد صنعتی و تولیدی نیز در این شرکت حضوری فعال دارند. لذا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سرلوحه کار شرکت است و برنامه‌ریزی مدونی بر این اساس انجام می‌شود. در این راستا، کنترل مصارفی که آغاز کرده‌ایم می‌تواند اثرات چشمگیری داشته باشد.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی، توجه به نیروهای متخصص و افزایش انگیزه در کارکنان برای بهره‌وری بیشتر در این دوره مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد و در روزهای اخیر ثبت دو رکورد تولیدی نشان از عزم راسخ کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی برای افزایش تولید است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.