پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن، موفق به کسب نشان ممتاز وزارت کار شد
04 خرداد 1400 - 13:51
شناسه : 12805
در همایش مدیران و شرکت‌های برتر «جهش تولید» و «بهره‌وری» که روز دوشنبه سوم خرداد ماه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی جهش تولید نشان ممتاز به این شرکت اهدا گردید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش، اظهار داشت: آنچه امروز گزارش می‌دهیم، بیش از هر اتفاقی، معجزه مدیریتی است که وقوع آن را باید به محمد شریعتمداری، تبریک گفت.

وی افزود: در دوران فعالیت ایشان، سود شستا از مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ۳۲ هزار میلیارد تومان رسید که موجب شفافیت در این هلدینگ و سایر صندوق‌های وابسته به وزارتخانه شده است.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد نیز به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه، شیوع ویروس کرونا و قرارگرفتن در سخت‌ترین سال اقتصادی پس از انقلاب بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شد.

میرزایی در خصوص نحوه‌ی انتخاب بنگاه‌های برتر اقتصادی از بین حدود ۴۰۰ شرکت زیرمجموعه بیان کرد: در این زمینه شاخص‌های مهمی شامل رشد فروش، رشد حاشیه سود ناخالص، رشد مقداری تولید، رشد صادرات و درآمد ارزی، رشد سود، سرمایه‌گذاری جدید، توسعه محصولات، تغییرات فنی و تکنولوژیک شامل بازسازی، تعمیرات و نوسازی بنیادی و پیشرفت فیزیکی و مالی مد نظر قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حساسیت محاسبات چنان بالا بود که در بعضی از موارد چند بنگاه با عملکرد بسیار نزدیک به یکدیگر رتبه متفاوتی به دست آوردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.